Faizal AF4 Muncul Dengan Single Terbaru

on 8 Feb 2012

Faizal AF4 Bakal Muncul Dengan Single Terbaru Setelah Lama Menyepi Dari Dunia Seni Tanah Air

Single Terbaru Faizal Juara Akademi Fantasia 4

Bekas pelajar Akademi Fantasia Musim ke-4 yang juga merupakan juara AF4 , Faizal dikhabarkan bakal muncul tidak lama lagi dengan membawa single terbarunya hasil kerjasama dengan salah seorang ahli kumpulan rock tanah air yang juga merupakan seorang komposer, Awang BPR. 

Buat pengetahuan para pembaca, penampilan terakhir Faizal dalam dunia seni tanah air adalah pada penghujung tahun 2009 melalui sebuah filem bertajuk Pulau Asmara. Apabila ditanya mengapa beliau menyepi diri hampir 3 tahun, Faizal menjawab dia dikhianati oleh rakannya sendiri. 

Selain itu, tohmahan yang dilontarkan keatasnya tentang tuduhan penglibatannya dengan najis dadah juga sedikit sebanyak mematahkan semangatnya dalam dunia seni. Namun begitu, beliau menganggap semua dugaan dan cabaran yang dilaluinya sebelum ini adalah sebagai pengajaran buatnya untuk terus tabah menempuhi dugaan yang mendatang. Faizal kini sudah berumah tangga dan mempunyai seorang anak perempuan berumur 2 tahun. 

Bercakap mengenai single terbarunya itu, Faizal akan memilih lagu-lagu yang terbaik untuk diterbitkan pada bulan April nanti. Pada peminat Faizal AF4, jangan lupa beri sokongan pada beliau untuk terus berkarya dalam dunia seni.


Sumber: mStar
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Respons :

Post a Comment

 
© Akhbar Online | Berita Online | Gosip Artis | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO