Ana Rafali Pakai Tudung

on 8 Feb 2012

Ana Rafali pakai tudung yess!! Alhamdulillah rasa sejuk hati RR dengan berita Ana Rafali kini memakai tudung. Syukur kerana terbukanya hati AR pada maulidur rasul kali ini. Mungkin ini hidayah dari Allah.

Ana Rafali Pakai Tudung
Klik Untuk Besarkan (Gosip Artis)
Seriously RR rasa Ana sangat berseri dan manis plus sweet dengan imej bertudung ini. Iyalah terpeliharanya aurat seorang muslimah (amin). Bagai mana pula Ana Rafali boleh terbuka hati untuk memakai tudung?

Semasa sambutan Maulidur Rasul tempoh hari, Ana terasa satu keinginan, dorongan... Susah sebenarnya Ana nak jelaskan tetapi pada hari itu, Ana nak sangat-sangat pakai tudung," kongsi Ana Raffali dengan GUA sebentar tadi mengenai keputusannya untuk bertudung.

Ketika Ana bersiap nak keluar, Ana pun pakai. 'It felt right.' Ana tak berbincang dengan sesiapa. Cuma dengan Naim (bakal suami), Ana ada beritahu, hari ini Ana nak pakai tudung. Dia kata 'Alhamdullilah'.

Betapa gembiranya ibu bapa melihat perubahan Ana kepada imej yang lebih baik dalam islam. Jika sebelum ini di maklumkan Ana hanya bertudung ketika hendak ke majlis keagamaan dan sepanjang persekolahan. Jelas Ana lagi :-

Ana membuat keputusan ini atas kehendak dan keinginan Ana sendiri. Ana gembira dan bagi Ana, ini jawapan kepada doa-doa mereka di luar sana. Sebelum ini bila ada yang bertanya (bila Ana nak bertudung), Ana tak pernah ada jawapan. Ana cuma minta mereka doa-doakanlah.

Ana berasa lebih tenang sekarang dan dengan penghijrahan ini, Ana mengharapkan yang terbaik. Ana masih seperti yang anda semua kenali dulu cuma Ana melihat diri Ana kini mempunyai kehidupan yang lebih sempurna.

See Allah memberikan hidayah pada maulidur rasul kali ini kepada Ana. RR berharap Ana berteruskan kekal dengan imej pakai tudung dan begitu juga dengan astis islam lainnya agar turut mendapat hidayah memakai tudung.
Ranking: 5

Respons :

{ 1 comments... read them below or add one }

  1. ComeL la dier.. Jom exchanger follower http://gilakahaku.blogspot.com/

    ReplyDelete

 
© Akhbar Online | Berita Online | Gosip Artis | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO